Ma egész nap az toltam a játékot. A következõ pár dolog az, ami tényleg rohadtul ideegsítõ.
1, Keresztutcák: Borzalmasan hoszzúvá tesz a menetidõt, hogy van egy hatalmas város, ahol csak elvétve zöld a lámpa, és 3 méterenként van keresztutca. Amúgy meg a kanyarodó autók még mindig a pirosn hajtanak át
2, Menetrend: Semi értelmét nem látom sajnos, mivel a pirosnál veszteglés következménye, hogy egyre több jármû kell ugyanarra a vonalra változatlan menetrend mellett, mígnem eljön egy pillanat, amikor meg a depó elõtt állnak tizen a jármûvek. Rádásul a menetrendi számok és menetidõk is horrorisztikusak. A vonalaimon a villamosok nagyjából 20 óra alatt mennek végig, a menetrendben peig 2 órás követés van beállítva, ami kb 3 megállónyi távolságot jelent két jármû között. Ebbõl kifolyólag például semmi értelme beállítani a csúcsidei sûrítést, mert a reggeli sûrítõ járat a vonal végére este fél tízkor érkezik meg. Ezen kívül a program még mindig nem tudja, hogy ha valakinek eg szakaszon két jármû is jó, akkor szálljon fel bármelyikre
3, Depók. Alapveõen jó ötlet, én telephelyeket csináltam volna, ahol mondjuk van 8 vágány, és a villamos be tud állni a szabad vágányokra. Ami viszont rohadtul idegesítõ, hogy depó nélkül nem lehet vonalat építeni, illetve ezzel összefüggésben a mostmár nemcsak a villamos nem tud tolatni, hanem a metró is elfelejtett. Így vagy mindent tele kell raknidepóval, vagy hurkokat kell építeni mindennek a világon.
4, Villamos: Ha már a trolinak van vezetéke, akkor a villamosnak miért nincs? Továbbá. A villamos miért csak úton tud menni? Áthidaló megoldásként ugyan el lehet kezdeni a sétálóutcával átszani, hogy avillamos nyomvonalát kicseréljük sétálóutcára, így nincsenek rajta lámpák, illetve így tudunk villamoshidat építeni, de ettõl már azt hiszem drágább, mint a metró magasvasút üzemmódban
Ezen kívül amúgy fasza játék, remélem lesz hozzá sok javítás, meg kicsit felturbózzák az üres látványt, de szerintem sokat fogok vele játszani.