Nekem pont jók a depók kapacitásban. Én most éppen egy olyan megoldást fejlesztettem ki, hogy a vonal elsõ és utolsó megálója ugyanaz, amit egy hurokba építek, és a vonalhoz T-ben csatolom a depót. Itt az a logika, hogy az utolsó megálló utûn bemenne a depóba, aztán kijönne az elsõ megállóba, de az ugyanaz mint az utolsó volt, így a jármû gyakran kihagyja a depót, és az utols/elsõ megállóról megy a másodikra. Rendszerint akkor, ha a depóban nincs jármû, vagy rosszabb állapotúak vannak. Így azok tudnak javulni. 25 jármûhöz tartok kb 3-4 tartalékot, így mindig van 100%-os a depóban, emiatt minden jármû beáll pihenni egy kicsit, viszont ha valahol forgalmi gond vagy bedugulás adódna, akkor a kármûvek elmennek még egy körre, sõt még a tartalékok is be tudnak állni egy fordára. Elég jól mûködik, de csak olyan vonalaok, amiknek nincs túl sok közös szakaszuk más vonalakkal. Jelenleg fél órás indulással üzemel a rendszer