Nem azért borul a menetrend. A menetrend mindenképpen borul. A lámpánál állás nincs belekalkulálva a menetidõbe. A másik, amitõl borul a menetrend az az, hogy a vonalakon a jármû általában nem a 15 perc egész többszörösei idõ alatt ér végig, vagyis a az utolsó és az elsõ járat között kevesebb mint 15 perc van. (kevesebb, mint a beállított indulási idõ) De nekem például olyanom is történt, hogy a feltorlódott villamosok elállták a depó bejáratát, és megállt a forgalom. Azon a vonalon 1 órás követésnél sûrûbbet nem is tudok bevezetni. Alapvetõen a keresztezõdésekkel van a legnagyobb probléma. Ugyanaz a probléma, mint a CXL-ban, hogy nincs szétváló sáv, hanem különbözõ szélességû utak vannak, amik mindenképpen keresztetõdéssel kapcsolódnak egymáshoz. És ezek a keresztezõdések minden irányból minden irányba kanyarodást tesznek lehetõvé. A kis utak esetében táblák, a nagy utak esetében meg jelzõlámpák vannak. Egy jelzõlámpa 3 játékbeli percig piros, ami hihetetlenül irreális, mivel a valóságban egy jelzõlámpa nagyjából 60-90 másodpercenként vált, továbbá 2 megálló között 2-4 keresztutca van, vagyis az ideálisan szátosztott megállók közötti 7 és fél perces menetidõ akár +12 perc is lehet, ha mindenhol beszopja a pirosat. Ráadásul mivel a jelzõlámpákat egyáltalán nem tudod hangolni (pedig eredetileg tervben volt, ugyanúgy, mint a balesetek esetére megadható kerülõút), ezért még zöldhullámot sem tudsz kialakítani a jármûveidnek. Így gyakorlatilag az a paradox helyzet áll elõ, hogy a nagy utak használhatatlanok a felszíni tömegközelekdés számára, szemben a két sávos utakkal, mivel ott csak táblák vannak a keresztezõdésben, vagyis az aktuális forgalom függvényében halad át a jármû.Ráadásul arra is külön figyelni kell, hogy a megállót ne tedd túl közel a keresztezõdéshez, mert akkor az álló jármû belóg a keresztezõdésbe, és áll a forgalom.