nekünk sem engedi, hanem a következõ szisztémában csináljuk:
Elsõ lépésben a villamos kijön a depóból és beáll a megállóba. Majd a hurokban továbhaladva elmegy az útjára. Amikor visszafelé jön, akkor nem a depóba fordul be, hanem beáll ugyanabba a megállóba, ahonnan elindult. Majd megint végigmegy a hurkon, ahol a vonal vége befordul a depóba. A hurkon tehát kétszer megy végig egy menet alatt, az elején és a végén. Ez a rendszer azért jó, mert így az elsõ és az utolsó megállója ugyanaz a vonalnak, így bár a vonal szerint a villamos be kellene, hogy forduljon a depóba, de ha nincs nagyon lerobbanva, vagy ha a depóban nincs elég villamos, akkor egyszerûen kihagyja a depót és rögtön elmegy a következõ körre. Amúgy eléggé kétélû fegyver ez a megoldás, mert hosszú vonalak esetében, hajlamos nem elmenni a depóba javításra, aztán félúton lerobban és 5-tel vánszorog végig, hacsak le nem vszed a vonalról. (erre a célra érdemes tartani egy tartalék depót, ami nincs vonalhoz csatlakoztatva