Itt az volt a konstrukció lényege, hogy adott egy hosszú híd 2x2 sávos úttal, amin nem volt külön tömegközlekedési sáv, ez a híd köti össze a két partot, viszont az egyik oldalon a lakóterület jelentõs része fölött elmegy, és csak késõbb van a lehajtó, de az is nagyon hülyén. A híd másik végében meg volt 2 villamosmegálló, ami miatt az egész híd beállt kocsikkal és villamosokkal vegyesen. Ezzel a villamoslehajtóval azt értem el, hogy a hídon menõ villamos egyrészt le lett vezetve azokra a részekre is, amiknek nem volt közlekedsük, ráadásul a híd alá lett bevezetve, így nem kellett romobolni, továbbá keletkezett a híd közepén egy úttalálkozás, így már nem kellett az egész hidat lebontani, hogy átépíthessem zárt pályássá, hanem csak egy kisebb szakaszt (24000 helyett 8000-be került). A híd mások oldalán lévõ megállók pedig bekerültek a zárt pálya mellé, így megszûnt a torlódás. Ráaádsul új házak nõttek a sétálóutca mentén.
Itt délrõl, és északról jönnek a buszok, északról hagyományos, délrõl meg hurkos rendszer, amiért jó, hogy kis helyet foglal, gyakorlatilag egy tömb felét és egy keresztutcát használtam fel, és a tömbben is csak a dekoráció kémményeket bontottam ki.
Ennél a helynél az volt a probléma, hogy a z út közepén egyszercsak végetért az osztottpálya, és átment 2*2 sávpsba, ráadásul itt mozog atalaj, vagyis amint megozdítottam az utat azonnal lebontott 3 háztömböt. Ezért az egyik háztömb helyén átvezettem a villamost a szomszédos kis utcába, amit végig sétálóutcásítottam (legalább 4 megálló hosszú) illetve ahol lehetett ott a keresztutcákat is. Aztán a végén a meglévõ rámparendszer felhasználásával visszavezettem a régi nyomvonalra, a hídra. Ez a város leggyorsabb villamosos szakasza.
Itt 4 villamos és 2 busz végállomásozik, és azért dugul be ennyire, mert nagyon rövid szakaszon belül két lámpás keresztezõdés is van benne. Szóval átépítésre érett. Egyébként olyan városrészek között van, amiknek nem volt egymással útkapcsolatuk.
tervezett városrész Kísérletképpen csináltam, hogy mennyire kezelhetõ az úthálózat