Közöltem egy TÉNYT. Ti ezt hülyeségnek és értelmetlennek neveztétek. Reagálok. És ne KEZDJÜK? Jó, oké, rendben, ne kezdjük.
Nem leszóltam a buszt meg a trolit, hanem helyére tettem. Nem alkalmas nagy távolságokra, nagyon kicsi a kapacitása, és beleakad a civil forgalomba. Ritkán lakott részeken és szárnyvonalnak tökéletes. Városon hosszan keresztülhaladó, vagy külsõ városrészt bekötõ gerincvonalnak teljesen használhatatlan.
A járatsûrítés jó ötlet lenne, ha nem dugulna be a sûrû járat. És még úgy sem elég a kapacitás, ha egész nap negyed óránként járatom.
Megépítettem az elsõ körmetróm, és gondoltam kipróbálom a körjárat módszert. Ment egy kört rendben a metró, aztán beállt a kezdõ/végállomására(ami egy sugármetró átszállási kapcsolata volt), és az istennek nem volt hajlandó elindulni. Megtelt túlterhelésig utassal, és csak állt a megállóban. És valamiért a depó sem akart újat küldeni. (úgyhogy itt le is tettem a körjáratok alkalmazásáról részemrõl, legalábbis ezzel az 'elsõ és utolsó megálló ugyanaz' rendszerrel)
Leraktam egy végmegállót, módosítottam a menetrendet úgy, hogy egy kör után lerakja az utasait, megfordul, és megy a depóba. Ekkor elindult egy új a depóból, és végül kitolta a beragadt szerelvényt. Háromszoros idõgyorsításon voltam, de nem volt sok klikk, játékidõben talán egy délután és egy este. Ez alatt az idõ alatt a sugárirányú metróm KILENCSZÁZ(!) utast hordott a megállóba a beragadt szerelvény mellé. Plusz volt a metrón százötven.
Ennyit hány busszal akarsz elvinni?
Én azóta ezt a forgalmat lazán bonyolítom.
Nem viccbõl mondom, hogy amit a harmincas jármûvek bohóckodnak a felszínen, az borzasztóan kevés.