az, hogy egy közlekedési hálózatban van ráhordás funkció nem azt jelenti, hogy az egy szárnyvonal. Minimálisan kéne ismerned a világ városait tömegközlekedési szempontból. Pl a berlni S-Bahn és U-Bahn viszonyát, a suttgarti modellt, az új francia villamost, az RER-Metro viszonyt Párizsban stb. A gerincvona-szárnyvonal a nagy magyar baromság része, és ezért van rá szó. Az ami itt van tömegközlekedési szempontból az rossz. Ha ismernéd a világot tömegközlekedési szempontból, akkor tudnád, hogy nem hierarchiában, hanem keresztmetszetekben. Melesleg itt is ugyanez a szemlélet kezd kibontakozni végre, a Fonódóval, a meghosszabbított 9-es busszal, a meghosszabbított 5-ös busszal, vagy a tervezett szeged-makó-hódmezõvásárhelyi tram-trainnel. De ide sorolható a miskolci villamoshosszabbítás is. Amit te mondasz, az csak annyit bizonyít, hogy geometrikus gondolkodásod van, aminek a tömegközlekedés szervezésében semmi létjogosultásga