Nekem ez totálisan értelmetlen. Ennek a városnak nem is van a központja, hanem a másik sziget végében. Továbbá értelmetlen geometrikus szemlélet. Például a körmetró egyik megállója olyan helyen van, hogy 3 oldalról víz veszi körül és egy megállóra van a stadiontól. Vagyis csak azért hogy kör legyen feláldozod a forgalmas helyeket. Egyébként meg annyi hülyeséget hordasz össze a tömegközlekedésrõl, hogy hihetetlen. "Szárnyvonal"-ról egész európában összesen két országban beszélhetünk, Magyarországon és Franciaországban, és mind a kettõnek az a közös jellemzõje, hogy borzalmasan szenvednek vele. Továbbá Európában az elmúlt 20 évben összesen 2 vagy 3 metróhosszabítás készült, pl a berlini U55 (3 megálló 1 szerelvény) Londonban egy felszíni szakasz a vasútra vezetve, meg talán Párizsban hosszabbítottak egy vonalat délre a városhatáron kívülre. (az athéni olimpiai metró nem számít, mert az nem metró, hanem annak nevezik de dízel Desirók járnak rajta) Seholsem építenek metrót, mivel a metró egy szar. Mindenhol vasutat és villamost építenek, többek között Londonban és Párizsban is, ahol pedig eddig csak fölalatti és busz létezett. (Overground. RER-E) Moszkvában még ugyan hosszabítgatják a nyomorék metrókat, de az csak félreértelmezett presztízs, különbenis nemrég készült el egy villamoshálózati tervük, és amúgy meg Moszkva mindenféle tömeközlekedési paraméterben sereghajtó. A valóságban a metró önmagában okozza a tömegközlekedés visszafejlõdését, mivel vértelenül rugalmatlan, és borzalmasan hosszú a rágyaloglás, a beruházási költésge óriási, és nincs kapcsolata a tömegközlekedési hálózattal.