Átmenõnek túl hosszú. Még metróval is túl nagy a táv. Próbáltam, a bal lentrõl jobb fel menõ vonal volt a legelsõ, és az elõször egy végállomásról átmenõ forgalmas volt.
Az volt vele a baj, hogy a félórás járatsûrûség kevés volt rá, száz emberek várták a tele metrókat csúcsidõben. Megpróbáltam átszabni a menetrendet, hogy általában fél órás, csúcsidõben húsz perces, akkor meg kevés lett a szerelvény, kellett még venni. És az lett belõle, hogy amikor vége lett a húsz perces idõszaknak, akkor nem fértek be a maradék szerelvények a depóba, ott álltak elõtte, és feltartották a többit is.
Az egész nap húsz perces meg iszonyat kihasználatlan pl hajnalban, az durva pazarlás, meg hülyén is néz ki a 20/120.
Persze máshogy is meg lehetne oldani ezt a problémát, de ez a kettévágás a legegyszerûbb, legkézenfekvõbb, legésszerûbb módja.
Egyébként ahogy épülnek a kijjebb lévõ kapcsolatok, egyre kevesebben használják ezt az átszállást. Mostanában a körmetró fut kapacitáson, ez a belsõ átszálló csomópont olyan 40-50 embert tölt egy itt forduló szerelvénybe. Régebben, a körmetró megépülése elõtt fullra rakta a 180-as metrókat.