kis grab bag:
- player hazak lerombolasakor az ott orzok dolgok is megsemmisulnek, ami fontost az a capitol bankban lehet/kell tartani (valoszinuleg)
- lesznek viable solo classok skill playereknek
- egyes fajok oregedes hatssal lesz a kinezetre es a gamplayre is
- lesznek rare/hard to obtain fegyverek a gameba(csak tudnam, hogy ha nincs pve,craft?...)
- A fejlesztok kozul Cory tudja legtovabb visszatartani a lelegzetet.
- pvp map lehet a nagysag miatt zonakra lesz felosztva(bar ezt szeretnek elkerulni), de nem lesz instance-olva a zona
- elkepzelheto olyan vedo illuzio ami miatt a hazat enemy realm fanak, vagy hegynek fogja latni (lehet csak poen)
- lesz vmifele supply line (hirtelen nem jut eszembe magyarul...mire leirtam eszembe jutott, utanpotlasi vonalak)
- a dye-k idovel megfakulhatnak de a crafter kepzettsegetol fuggon akar orok szinu is lehet
- a siege weapon helyszinre szallitasa, osszerakasa, tologatas hasonlatos lesz a daocehoz
- lesz csuklya a cloakon
- nem terveznek one shot kill-es harcmodot, hosszura szeretnek nyujtani a harcokat...