3 színnel jelölt napi feladatok az "endgame" feladatok, ha végigvitted a játékot és mind a 8 Chaptert (kb 25-ös szintû vagy ekkor), akkor kinyílnak:
Zöld--> szólóban tolható dungeon-ok, még a béta alatt a készítõk elkotyogták, hogy az elsõ zöld feladat boss-a level 27-es, és onnan minden következõ egy szinttel magasabb (a bossnak egy extra tulajdonsága van)
Piros--> a szólónak a hard módja, illetve a csapatnak az easy módja, u.a mint a zöld csak nehezebb, végén a bossnak 2 extra tulajdonsága van, kell hozzá ún "Cosmic key", a zöldben a boss-ok dobják, special find-al növelhetõ az esély h essen, illetve minden nap ha elõször ölöd meg az adott boss-t a zöldekben, akkor is nagyobb eséllyel esik
Lila--> Csapatban tolható dungeonok, 2 fajta, 1., Challenge=csapat(2-5 fõ vagy akár szóló) végigöli a pálya 4 sarkát és összeszed minden sarokból egy világító itemet, utána bossharc,itt figyelni kell a "threat level"-re a jobb oldalon, idõvel csökken ez a szint és akkor a mobok szintje is csökken, de minden világító itemmel visszanõ a szint, a csapatnak együtt van egy meghatározott élete (kb 8-14), ha ennyiszer meghalnak a csapatban, akkor újra kell menni
2., Survival (limbo) ha megcsináltad a challenge-t, akkor ez is elérhetõvé válik, 15 percenként lehet menni, és minimum 10 embert megvár, és csak utána indul, max 15 emberes, 7 hullámban jönnek a mobok, és ha túlélted, akkor boss, ehhez is azt hiszem kell Cosmic key)
És még egy dolog--> az Avengers towerben, a Xavier Mansion-ben és a Helicarrieren is megtalálhatók ezek, csak egyre magasabb szinten (azaz ha Diablo 3-ra akarjuk lefordítani, akkor Avengers Tower=nightmare, Xavier=hell, Helicarrier=inferno, tehát számítani lehet arra, hogy a moboknak/bossoknak egyre több extra tulajdonsága van)