hát, a hétvégi emberkísérleteim sajnos nem győztek meg arról, hogy érdemes-e ezt a játékot megvennem.
pl. ti észleltétek bármilyen vonzatát a traiteknek?
van egy insane-evil-musiclover karakterem, ki van neki pörgetve 10-esre a mischief, és a criminal szakma. ehhez képest azon kívül hogy néha felröhög, az insane trait semmiben nem nyilvánul meg. az evil trait is csak annyiban, hogy azokat a simeket akik a good traittel rendelkeznek, nemszereti, illetve confident lesz ha valaki elszomorodik. a mischief skill hiába 10-es, azon kívül, hogy lehet kizsebelni, semmi más jelentősége nincs. tudja változtatni a sim-ek hangulatát némi pletykálkodással és ennyi. gitár skill 10-es, de hiába kapom elő a gityót bárhol, senkit se érdekel. egyedül night clubba dobott egy fazon némi aprót.
ha nem tartod a kapcsolatot az emberkékkel, akkor ismeretlenségig elfelejtenek egy idő után.
egy másik simem az ügyetlen trait-et kapta, ennek sincs semmi jelentősége, csak néha betol egy-két bénázó animációt.
azt hittem legalább annyira lesz mély a játék, hogy ezek többet fognak számítani. vagy legalább több trait kiadna valami kombót. mondjuk egy insane-evil csinálna valami érdekeset vagy ilyesmi, de semmi. kipörgeti az ember a foglalkozásokat meg felhúzza a skilleket és vége a játéknak. nem sok drámát meg érdekességet véltem eddig felfedezni benne.
ti találtatok már valami különlegeset?
attól félek ha az alapok ilyen statikusak, a későbbi kiegekben sem lesz semmi különös amitől jobb lenne a szimulációja a simeknek...