hehe, na igen épp most puffogtam egy barátomnak, hogy "azért félelmetes, hogy a 4x gyártók szvsz titkon megegyeztek, hogy remek ötleteket vonultassanak fel, de alapvetõ feature-ök maradjanak ki mindegyikbõl :)"
ez is egyelõre olyan mint a SOTSII, hatalmas potenciál, de mégsem az igazi. Majd ha javítanak még pár dolgot remek idõtöltés lesz, persze az ûrcsata ebbõl is hiányzik sajna (fura, hogy 92-ben még megoldható volt, ma meg nem). Jelenleg a legidegesítõbb, hogy nem szól a gép. ha elkészült a gyártás, ami már 1 fõ+4 fejlõdõ kolniánál is idönként elfelejtõdik, a raktárak betelnek, üres járat, stb.
én azért még hiszek benne, pár patch és jó lesz ez. :)
a hajó tervezésnek meg nagy piros pont, bár az is kicsit bugos még (nem figyeli rendesen az energia eloszlást, fighter átalakítható colony ship-é)