Tök mindegy, hogy én (mint vásárló, fogyasztó) mit szeretnék, és mennyit fizetnék érte, ha egyszerûen úgy vannak tervezve a hûtõk, hogy 10 év alatt megpusztuljanak, és javítás helyett csak panelcsere jöhessen szóba, az új ár feléért. Nehéz elhessegetni a gyanút, hogy egy egyszerû számláló határozza meg, mikor dobja be az unalmast a "panel", és mikor legyek kénytelen újat venni.
Vagy hogy digitális fényképezõknél az általányos szervízdíj (valami kis apróságért, amit egy hozzáértõ szaki pár perc alatt megold) majdnem annyi legyen, mint egy új fényképezõ. Ez egyszerûen nevetséges.
@amitakartok-nál a pont, de igazán lehetne legalább néhány cég, ami nem maximalizálni akarja a profitot, csak megelégszik egy tisztességes mértékkel, cserébe a vásárlói elégedettségre hajt.