hmm, azért nézzük mit tudott a Moo2 96-ban, a teljesség igénye nélkül:
Diplomácia (ok erõsebb kutya baszik elven, de nem volt rossz)
kémkedés (a darlockok nagy kópék voltak)
bolygó foglalás/lázadások, stb
A Grand Manace megteremtõje (+ az egyéb ûrszörnyek), itt halkan megjegyezném, hogy tippre a nagy öregek 99%-a nem tudja, hogy ezek nagyrésze kis gyors hajókkal voltak nyírhatóak igazán
Bolygó managemnet, leaders (ugye ez a semmi extra)
Kutatás: A régi fegyverrendszerek is fejlõdnek, magátol miniatürizál, különbözõ, jól balanceolt fegyverrendszerek, végtelen kutatás fa.
Fajok: semmi extra, 92-es MOM, itt megint csak halkan jegyzem meg, hogy a mindenki által imádott creative elõny a leghasználhatatlanabb PVP-ben.
Ûrharc: kezdemény, vezérlõ computer, pajzsok, kritikal, szóval minden ami a mostaniakban is van, mármint az összesben van annyi mint a Moo2-ben.
Naaa, akkor tegyük mellé az újkori 4x-eket és ássuk el õket. Mert ha van bennük fantázia, akkor igyekeznek félkészen kihozni (SOTS2, SD)
aki meg azt hiszi, hogy ügyes MOO2-ben, az olvassa ezt el, és gondolja át újra :)