Kutatás: A régi fegyverrendszerek is fejlõdnek, magátol miniatürizál, különbözõ, jól balanceolt fegyverrendszerek, végtelen kutatás fa.
Pont az, hogy sajnos nem. Mikor kifejleszted azt a sugarat, amivel bolygót is szétkaphatsz nagy rövid ideig erõsebb csak, mint a sok plazma gun. A pd, és egyéb változatak sincs túl sok értelme. A játék elsõ harmadától néhány gun variálása az, ami belefér, de "okos" hajók gyártása és trükközve csatázás nemigen.
Az MI ellen volt, hogy háború elõtt csináltam 20 db olyan hajót, amin volt 1 vagy 2 bolygóölõ sugár. Az MI szétszedett, mint állat. Visszatölt, heavy plasma minden hajóra. A 20 db hajó fele nem is lõtt, az elsõ körben szétkaptam a flottát. Na, ennyit a balanszról...
Az Moo2 legnagyobb hibája az volt, hogy emlékeim szerint nem volt a hajóknak "kezdeményezõ értéke", ezért mindig a támadó lõtt elõször. ---> Nagy flottánál teljesen kiegyensúlyozatlan volt a harc. A bolygó védelme lehetetlen volt, mert hiába volt hajód, mindig az ellen kezdett...
A fajoknál is csak az MI csalásaival volt játszható néhány, a creative képesség annyira ûbertáp, hogy mindent üt. A találmányok elég nagy része szarra sem jó, de creativeként jól lehet tradelni velük... Alig pár eset van, amikor kell egy szintbõl az összes találmány, akkor viszont meg annyira, hogy tényleg megérte fajalkotásnál az a +6 pont. A spy ground harc és még valamire egybõl - adtam custom faj alkotásnál, mert semmire sem jó. Ha már földön védekezel, akkor veszett fejsze nyele, mert erõs ellenállásnál úgyis kiirt a támadó az ûrbõl... Én meg soha nem veszõdtem bolygók elfoglalásával...