Nagyon hosszú idõre le tudja kötni a játszani vágyó játékost az Eador. Muszáj benne elõre tervezni minden egyes shard-on (mondhatjuk úgy is hogy pályán), van benne elrejtve többféle végkifejlethez vezetõ sztori, számtalan egység, folyamatos fejlõdés (a játékos döntésétõl függ hogy miylen terüeltet támad be és ha ott nyer akkor hozzájut sok új lehetõséghez amiket aztán a késõbbiekben már használhat) és sok minden.
Ami most jelent meg (Eador - Masters of the Brone World) az csak annyiban tér el az elõdtõl (Eador: Genesis), hogy ez a mostani ez már nem 2D-s grafikával bír. Cserébe pont az átalakítás miatt számtalan bug bekerült a már kiforrott programba. Ezeket idõvel kijavítják majd és akkor nagyon jó lesz, ám egyenlõre jobban jár az ember a "korábbi verzióval". Nincs benne csilli-villi 3D de stabil, alacsony gépigényû, gyors és stabil, plusz könnyebben modolható és az orosz pajtások bizony nagyon komoly kis modokat összehoztak rá (van ami kvázi duplázza a lehetõségeket, egységek számát, épületek számát és több morális és gazdasági véletlen lehetõséget is bedob mint azt az alap játék teszi).
Gondolom azért nem nagyon lehet róla olvasni, mert nem egy nagy nevû kiadó gondozásában jelent meg. Olcsóért elérhetõ a GoG oldaláról (nem mellesleg ott megvehetõ a windows-os változata a MoO2-nek is nagyon baráti áron). Meg ugye "hátránya" hogy tényleg iszonyat hosszú és a gépi ellenfél nem hogy nem hülye, de keményen megdolgozik a saját gyõzelméért és nem rest alattomosan taktikázni.