A Kickstarteres pénzgyûjtés nem ezért a játékért ment, ez csak a multi része.
100k dolcsit írtak ki célösszegnek a Kickstarteren és azt mondták, ha összejön, akkor 2012 végére lesznek kész.
Ezzel szemben összejött több, mint 700k, ami miatt sokkal nagyszabásúbb lett a projekt, jóval több feature kerül bele, ami miatt késõbb jelenik meg fél-egy évvel.
A multi részét azért adták ki, hogy addig is legyen mivel játszani, kapjanak egy képet a támogatók arról, hogy áll a fejlesztés. Tehát nem ez a végleges termék, ez csak egy ingyenes amolyan harcrendszer demó/teszt.
Valóban relatíve kevés a kaszt, 12 különbözõ van belõle, ami miatt a játék szavatossága nem olyan óriási. Sir Quno Jedi írta, hogy feltolta a csapatát maxra, ahhoz nagyjából 100-200 gyõzelem kell, ha jól tippelek (én a magam casual 1-2 naponta 1-2 meccs tempójában haladva még csak 8-as power levelnél járok), tehát azért pár napig-hétig jól el lehet vele lenni, hosszú távon viszont tényleg üvölt a további kasztokért, kontentért a játék. Elvileg ahogy közeledik a teljes játék megjelenése úgy fogják átpakolni belõle tesztelésre a további kasztokat. Én egyelõre jól elvagyok vele, olyan 30-40 meccset játszottam le és még egyáltalán nem unom, de úgy gondolom, a harcrendszer maga kellõen ötletes ahhoz, hogy ha már az alapkasztok uncsivá is válnak érdemes legyen visszanézni, ha jön 1-1 nagyobb vérfrissítés.
Nagyon jó Kickstarteres játék volt szerintem a Faster Than Light, illetve én ezt a projektet se írnám le, a harcrendszer ötletes, ha jó lesz a sztori, akkor egy jó single player, ha sok, változatos, ötletes kaszt kerül még be, akkor pedig egy jó multi player mókát is kapunk.