Az fasza. Csak azt gondold vegig, hogy kb az elso repules ota osszesen nem volt annyi repulegep a levegoben mint amennyi auto ebben a masodpercben uton van.
A baleseteket utaskilométerre szokás fajlagosítani, de oda se neki...
Egyébként egyetlen kereskedelmi repülõ tudod, hogy mennyit repül egy nap...? Van olyan gép, ami napi 16+ órát van a levegõben. 500 km/h átlagsebességgel hány ingázó napi távját teszi ezt ki...? Csak, hogy lásd a nagyságrendeket, ha már ennyira tévesen köelíted meg a problémát...
Kis hazánkban évente csak közúti balesetekben 600-700 ember hal meg évente. A nagy kereskedelmi utasszállítóknál már a '80-as években volt olyan, hogy ha a terrorcselekményt és a szovjetek által lelõtt gépet kivontad volna, akkor 800 alatti halott lett volna 1983-ban. Vágod? Egész világ légiközlekedése vs. Mo. kozút. Sem utasszámban sem utaskm-ben labdába nem rúgnak a repcsik a közúti balesetekhez képest...
A nagy kereskedelmi gépeknél a katasztrófáknál sokszor nehéz eldönteni, hogy mi az ok. Mert pl. egy egyszerû mûszaki hibát, ha pl. nem old meg a személyzet, akkor az mûszaki hiba vagy pilótahiba...? Az olyan mûszaki hiba, amit a hanyag karbantartás okoz vagy gyártási hiba, az emberi vagy mûszaki hiba? Ez már inkább jogászkodás...
Szerintem olvasgass a témában, mert eszméletlen baromságokat írsz. Ajánlak könyveket?