Szerintem az összehasonlítás, nem kivitelezhetõ tudományos alapossággal. Még akkor sem, ha utaskilómétert számolunk. Mivel személy autóból nagyságrenddel több van, ezért ott olyan problémák merülnek fel, amelyek egy kisebb volumenû közlekedés esetén nem lennének. Én hiába közlekedek biztonságosan, ha a szembe közlekedõ nem így jár el. Ha a hegyomlás/árvíz kocsistól lesodor az útról, az is autóbalesetnek számít. Ha több millió repülõ repkedne minden percben, elkerülhetetlenül túlzsúfoltak lennének a légi folyosók. Továbbá, a repülés esetén a kis volumen miatt a képzett személyzet biztosítása nem okoz gondot, ellenben ha több millió lenne a pilóták száma, akkor elkerülhetetlen lenne hogy néhány a hülyék százával csússzanak át a szûrésen. Továbbá, a pilóták jellemzõen nem saját géppel repülnek, tehát ha ittas, akkor mehet kapálni. Míg autóban a lebukás esélye sokkal kisebb, ezért a deviáns viselkedés elõfordulási aránya nagyobb.