Tegnap akkor hagytam abba amikor már minden fejlesztésem megvolt, saját konzolom volt piacon, MMO-t futtattam, minden emberem 10-es szint felett volt és összekalapoltam 3 milliárdot.
Van viszont pár hiányossága, idegesítõ dolga:
-Nincs semmilyen versenytárs a játékban, igazán leszimulálhattak volna pár konkurenciát random játékokkal, akikkel utána versenyeznem kell a piacon, mûfaj szerint.
-A G3 az elején még elmegy, de amikor már elérem az 1 millió játékost már idegesítõ, hogy állandóan bedobja és még csak át sem lehet lépni. Tudom, hogy kell a hype miatt, de 40-edjére már nem nagyon izgat az animációja.
-Alig van benne játék support. Néha-néha kell kiadnom egy peccset, de ez ritka mint a fehér holló, 50 év alatt ha 3 játékhoz kellett írnom. Ennél lehetne sokkal frekventáltabb, esetleg úgy lehetne megoldani, hogy a bug javítás sokkal hosszabb lenne, viszont ilyenkor meg az idõ elteltével esik a hype. Ha meg kiadod bugosan akkor lehetne csinálni a sok peccset.
-Miért nem lehet kiadni kiegészítõt sima játékhoz? Miért csak MMO-hoz? Miért nincsenek benne DLC kiadások ha ez irl amúgyis olyan nagy divat?
-Kár, hogy nem mennek el szabadságra a dolgozók automatikusan amikor nincs energiájuk, a csík amikor üres eléggé rosszul kivehetõ.
-Az elkészített játékok listája átláthatatlan: pl csak a nevébõl lehet következtetni a folytatásokra (sequels), már ha olyan nevet adtam neki. Igazán lehetne egy családfája ezeknek, szépen megjelelöve, hogy hogyan lehet megírva sorrendben.
Továbbá a kész játékoknál nincs megjelölve, hogy milyen motorral készült, ez csak 1 sor lett volna a game report-on. Így tudnám, hogy a folytatás technikailag is jobb lesz-e vagy ugyanazzal a motorral írom.
-Miért nem lehet kidobni a régebbi motorokat? Amikor már 8-10 van akkor már görgetni kell. Tudom, hogy az SDK-val van licenszelés, de ez az utolsó fejlesztések egyike, a régebbi motorok még mindig megvannak, annak ellenére, hogy el lehet adni/ki lehet adni a jogokat.
-Igazán lehetne jobban átláthatóbb az új motor írásának a felületet. Pl jelezhetné, hogy van olyan fejlesztésem ami jobb mint a régebbi (pl linear story - branching story) és nem kell beleírnom mindkettõt. Ugyanez a mozgásokra vagy hangokra is igaz.
Van egy dolog amit viszont nem értek:
A játék fejlesztésénél a 3 fázisban ugyebár 9 hely van, de csak maximum 7 embert lehet felhasználni, ergo valaki(k) többször lesz egy részén, így baromira leterhelõdik. AAA játékoknál nem ritka amikor már pirosba megy az az ember. Ez ellen mit lehet tenni? Vagy melyek azok a pozíciók amikre specializálódni kell mert azok a legfontosabbak?