Én úgy vettem észre, hogy nem bukod õket véglegesen. Ez nem is lehetséges, mert lehetetlenné tenné a magasabb szintûek felépítését. Tegyük fel, hogy A épület kell ahhoz, hogy felhúzd B, C, D épületeket. Akkor ha A-t buknád, késõbb a ráépülõket sem tudnád felhúzni. Ehelyett a gép azt csinálja, hogy mindig, amikor új shardot választasz végignézi, hogy milyen épületeid vannak, és azok megléte esetén mik azok a következõ épületek, amiket fel tudnál húzni, ha azok is meglennének. Na ezekbõl a következõ lépcsõkbõl sorsolja neked a választható shardokon az új lehetõségeket. Úgy kell elképzelni, mintha falat építenél, ahol minden téglának megvan az adott helye. Ahogy épp a falad áll, bizonyos pontokra csak bizonyos téglák kerülhetnek. Na ezeket a téglákat (fejlesztéseket) sorsolja be. És ha buktál valamit, akkor az késõbb újra bekerülhet.