20-40 kör max akkor lesz egy terület felderítése teljes mértékben, ha az lakatlan volt eredetileg és 20%-ról vagy alacsonyabb értékrõl indult. Nekem eddig egyszer sem volt 20 kör sem egyik provincia teljes felderítése sem, igaz én ha kell simán bezavarok egy területre két hõst explore paranccsal. Úgy elég gyorsan végezni tudnak.
Ha gyorsan akarsz letudni pár pályát akkor ne is foglalkozz ilyesmivel, csak irány gyorsan az ellenfél azt zúzd le. Csak aztán ne csodálkozz ha gyengus kis hõsöd vérszegény seregével nem lesz túl eredményes. ;)
Ha szeretnél idõt hagyni magadnak a fejlõdésre akkor az expert fokozatot ajánlom. Elesel néhány - indokolatlan - bonusztól de ugyanez az ellenfeledre is igaz lesz (gyakrabban fognak pusztulni a seregei és hõsei a mindenféle seregek és szörny csapatok leverésével).
balty:
A wizard csak akkor az igazi ha dúskálsz kristályban. Az elsõ 3 nehézségi szinten (expert alatt ami nagyjából a normál nehézség megfelelõje ahol már nincsenek bónusz hegyek mindenre meg legyengített ellenfelek se találhatóak) ez persze adja magát mert van pénzbõl és kristályból dögivel már induláskor is, ám az igazán hatékony varázslatok azok sokszor nem lesznek megvehetõek scroll-on és így építkezés kell a megfelelõ suliból.
Esetedben a nehézség miatt ugyan nem jön elõ, de ne márt megjegyezni, hogy a gyógyító (jó jellemû katona) és a csonti (gonosz lény) nem passzol össze és kölcsönösen gyengíthetik egymást. Ha sokszor építesz csontikra az szépen negatív irányba tolja el a karaktered (ne ma hõsöd, hanem az isteni entitás akit megszemélyesítesz) jellemét (a jellembe beleszámít az is hogy milyen és mekkora mennyiségû katonát/õrséget veszel/idézel egy adott pályán).
Ez nem gond ha a célkitûzés egy gonosz istenség megszemélyesítése aki majd élõholtakra, executioner és egyéb aljas meg hatékony katonákra épít (az assassin nagyon megéri ahogy majd a warlock is valami frenetikus lesz), ám ha szeretnél jóságos lényeket/katonákat is a seregeidbe akkor ez a nekromancia erõltetése és élõholtak idézgetése majd a jellemváltozás miatt idõvel oda fog vezetni, hogy a csontik kapnak majd minimál bónuszt de a gyógyítók vagy bármely más jó jellemû katona/lény masszív minuszokat fog elszenvedni (gyengülnek a harci és speciális képességek így ebben az esetben a gyógyító képesség gonoszok jelenlétében, jelentõsen lecsökken a morálja ami ugye 5 és az alatt további hátrányokat generál amellé, hogy egyre növekvõ eséllyel fog menekülni/pánikolni/baráti egységet betámadni a parázó katona - csak hogy tetézzék a helyzet kellemetlen mivoltát egy gyilkolni kezdõ egység mindennemû esetleges korábbi hátránya nullázódik a támadása idejére).
b type free:
A commander a tapasztalataim szerint igazán akkor tud erõs lenni, ha sikerül találni neki egy combos zászlót (csak commander-ek és vegyes commander kasztúak használhatják fegyver helyett, jelentõsen erõsíti az egységeket minden zászló) és a mázli is kitartott mellette így magas leadership tulajdonság összejött neki.
Megmondom õszintén nálam ez commander-re még egyszer nem volt igaz, ám slayer/master slayer (warrior átképezve scout-tá 10-es szinten és marad ezen a vonalon 20-as szinten is, príma mérgezõs támadásai vannak és mivel részben scout is így használhat íjakat de mivel warrior is így eleve magas a HP-ja és jók a fizikai védelmei) vagy épp adventurer (scout összeházasítása a warrior-ral, a legmagasabb kezdemény neki hozható össze így beelõz bárkit és bármit, ráadásként nagyon jól védett is) messze mindig magasabb leadership értéket generált így nekik volt több katonájuk mint egy velük azonos szintû abszolút commander-nek. Szóval én hanyagolom ezt a kasztot. Idõnként, nagyobb pályákon azért befigyel egy vegyes kaszt (természetesen scout-ból hogy azért lõdözzön) mert jó az ha valaki olcsóért tud fenntartani sereget és gyorsan mozog a térképen meg jól ostromol.