A hõs pusztulat az AI esetében igazából a nehéz fokozatnak köszönhetõ, mert erõsödnek a semleges lények így nehezebb elverni õket, ráadásul egy levert hõs visszahozása pénzbe és idõbe kerül (minél magasabb szintû volt annál többe). Genesis esetén ha nagyon komoly ellenállásba futott az AI és nem tudott más irányba terjeszkedni, akkor kezdte el a területet bomlasztani rituálékkal, többszörös hullámokkal. Sajna azonban a MotBW esetében azt tapasztalom hogy könnyedén feladja a dolgot és felhagy a hõsei feltámasztgatásával is egy idõ után, amit sajnálok. :(
Azok az íjak amikrõl írtam nem lesznek megvehetõek saját építésû boltokban (a tier 4-es íjász boltban lesz a legjobb nem mágikus, nem spéci íj ami veri a sima számszeríjakat), hanem majd független boltosoktól (a legjobbak a vándorló kereskedõk, de a gyengébb variánsokat a tartományi boltokban is meg lehet találni idõnként vagy feladatként boltban be lehet vállalni, hogy megszerzel valamit és olyankor is elõfordul, hogy megadja a program a jobbak valamelyikét). Idõigényes tehát a dolog de nagyon megéri.
A nagyon combos védõ seregek ellen be lehet vetni a chaos vagy a death iskola rituáléit (az Ai, ha éppen olyan a habitusa és jelleme nem rest ezeket használni). Tudnak ronda dolgokat mûvelni.
Tier 4-es guard csapatból három tényleg durva van a többi nem kihívás már a tier 1-es katonákkal sem ha jó hõs van mellettük. Az egyik a cult of the dragon, aztán ott a cult of the hydra és végül a cult of the phoenix. Ezek a nevüket viselõ lény köré szervezõdõ tier 2-4-es lényekbõl álló csapatok (phoenix mellett például mindig akad 2 priest, 1-2 paladin, 2 monk meg számszeríjászok és 2-4 guardmen, sárkány mellett vegyesebb a felhozatal ott akár warlock is lehet de gyógyítójuk az nincs általában, míg a hydra esetében a rosszfiúk tobzódnak így assassin+warlock+sorcerer+executioner az mindig van). A vicc kategória az a tier 4-es guard csapatból az erdei védõsereg egy ent-tel az élén, illetve az ancient guard csapat ami 4-6 gólem, 2 katapult és 2-4 balliszta összefogása. Ezek könnyedén verhetõek. Ezeknél még az imperial guard is keményebb mert van benne harci elefánt.
Én szeretem húzni a játékot és a lehetõ legtöbb pontot kihozni minden pályából (rámegyek az explorer, dragon hunter, cartographer, daemon hunter és hasonló plecsnikre emrt ezek hoznak bõségesen pontokat, de elõfordul hogy gyorsabban fejezem be mintsem minden elérni kívánt cél teljesülne), meg a lehetõ legjobban felfejleszteni a hõsöket és seregeiket (már medium pályákon 2-3 ellenféllel szemben is mindig meglesz 2-3 hõssel a 30-as szint meg a katonáik jó része is eljut eddig a sok csata miatt).