Ennek a felhõs számolásnak nem sok értelme van szerintem se. Lehet, hogy azért jobb a grafika úgy, mert a lemezeden a játéknak csak a 85-95%-a van meg, míg a maradék 5-15%-nyi jobb minõségû textúrákat a felhõbõl szedi le? Ráadásul nem is sima DVD9-es lemezek lesznek, hanem BDXL 100-128GB-nyi (ezt pletykálják) kapacitással, nehogy már, hogy ez nem lesz elég a játékok számára? (Szerintem valami DRM lesz ez is.) Amúgy, meg nem mindegy, hogy mit küld el/számol ki/tölt le, a pinget nem is említve és a vele járó képelmaradást és a generált adatforgalomról meg nem is beszélve, ha tömörített képet/videót/netán nagyméretû teytúrafájlokat küld le. Szerintem a netszolgáltatóknak nem fog nagyon tetszeni/bírni a hálózatuk, ha sok lesz a forgalom emiatt, (tíz/százezrek játszanak, akkor az már nem kevés adat) amikor már megint az adatforgalmi korlát felé kacsintgat a piac.