Ne haragudj, de ha végtelenszer javítható valami, akkor ennyi erővel ne is legyen durability. Hiszen ugyanaz, max. a lootolás kell mellé, hogy erőforrásod legyen hozzá.
A DL1-ben is korlátozva volt a javítások száma emlékeim szerint.
Nem értem a 12 féle igényt. Nekem volt 1 íj, 1 tápolt vágófegyver, 1 nem tápolt vágófegyver és 1 jolly joker szuperfegyver betéve.
És ezzel remekül elvoltam az egész játék alatt. A JÁTÉK VÉGÉIG nem fogyott el a 280 sebzésű szuperkard durabilityje és közel olyan fegyvereket lehetett találni már a végén. Kétkezesből meg volt erősebb is már.
Az átlagzombi ellen felesleges. Az, hogy ha te a szuperkardot végtelen javíthatóvá teszed vagy végtelen dur-ra, akkor nem tűnik fel, hogy a játékmechanikába rúgsz bele?
Egy fél vonalvastagságra van a Dooom IDFA cheattől.
Mert a játékmechanika és ellenfelek arra épülnek, hogy ha van erős fegyvered, akkor nem használhatod a végtelenségig, mert akkor nincs kihívás sem. És a játék elején a goonok levadászsára használtam / pazaroltam el, mert ezzel 2-3 szintűként 5-6-os ellenfeleket vertem le. De ennek az ára az volt, hogy fogyott a dur. De így is megmaradt a játék végére. Mert átlagzombi ellen a sima található fegyverek is elegek, de még a pimpelhető fegyvereket is borítja rád a játék. Az alapanyaggal együtt.