Hát pontosan, számomra érdekesebb, ha egy ilyen játékban a fegyverjavítással nem kell bajmolódni. De amúgy millió olyan játék van, amiben javíthatod a felszerelésed. Gyakorlatilag majd mindegyik, kivéve a DL széria, amiben kitalálták, hogy a fegyver akkor is tönkremegy. Erre meg a nexuson kitalálták az unlimited weapon durability modot. Ami 26 000 letöltésnél jár, tehát nem csak én gondolom jó ötletnek. :)
Az hogy mit látsz bele a játékmechanikába, az a te fantáziád, én igyekszem úgy játszani, ahogy értelmes. Milliószor van az, hogy az alapjáték el van cseszve, mert a fejlesztők olyasmiket találnak ki hozzá, ami hülyeség. Csupa hülye kocka teammunkában agyal valamin, sokszor az az érzésem nem is játszottak rendesen a játékukkal, mert akkor nem raknának bele alapvető hülyeségeket.
Pl. Cyberpunk 2077-ben nem raktak bele sétát. Tehát aki 5 percnél többet játszott azzal a játékkal, az tudja, hogy milyen kicseszett immersion romboló, hogy futólépésben lehet haladni, és nincs lehetőség a város miliőét az utcán sétálgatva élvezni. Na és akkor mi történt? Csináltak rá fapados modokat, eltelt több hónap, aztán a sokadik update-be belerakták a sétát. Most csak egy példa a millió közül, amikor a fejlesztő a hülye. :) Tehát ha van lehetőségem, hogy elszakadjak egy hülye koncepciótól, akkor nem fogok ragaszkodni hozzá "játékszabályok betartása" felkiáltással. :)