"Jó de 3 modhelyed van, szóval maximum 3 javításod van ezek szerint, nem? Ráadásul elveszed a modhelyet a spéci modok elől.
Várj, lemaradtam! :Đ
Igen, 0-3 mod helyed van. Plusz egy hely ha van, a charm-nak.
Azt nem értem, hogy mivel veszem el a spéci mod-tól a helyet?
Én úgy csinálom, hogy amíg nincs meg a Korek Charm, addig a kedvenc, nagyot sebző fegyvert, akkor moddolom, mikor kopott annyit, hogy a számomra hasznos, valamennyire fejlesztett mod közel maximumra javítsa. Majd hasonló kopás után mehet a második, majd a harmadik mod. A harmadiknál már csak két lehetőség van. Vagy nagyobbat sebezzen vagy tovább tartson.
A játék elején, amíg meg nem szerzem a siklóernyőt, úgy is lesz fegyver rogyásig. Mondjuk, én nyitogatom a ládákat, farmolom a trophy-kat a fejlesztésekhez.
Miután megvan a siklóernyő, elmegyek a Korek Charm-ért. Utána már, kész is az "örök" fegyver.
Tény, hogy megoldhatták volna másképpen is a kopást. Dead Island-ben javíthattad, viszont, szintednél magasabb szintű fegyvert nem használhattál. Talán a Diablo-ban volt, hogy a kovács maxra javított, ha magadnak javítottad, akkor a max. tartósság csökkent. Stb.
Ám, akkor nem lenne a Dying Light sajátossága! :Đ
A DL1-ben, az első végigjátszásnál éreztem problémásnak a gyors kopást. Azóta, elfogadtam. Pláne, hogy a DL1 szórta a gold docket-eket. Night Hunter-t legyőzve, Bozak Horde közben, de online tartalmakban fölfedezhető, weboldalukon beváltható kódok képében is.
Máig van, vagy 90 beváltatlan docket-em. Meg egy halom arany fegyverem. :Đ
Most (hogy megint megváltozott a Korek Charm tarifa) a DL2-ben, NG+ Hard-on, még nincs elég Mutation Sample a táskámban, hogy gond nélkül javítsam, a 600 fölött sebző fegyverem. Így, a gyengébbekkel csapkodok. Kopnak is rendesen, mert a patch óta, jobban hasonlít a DL1 Hard nehézségére.
Remélem, lesz itt is Nightmare, hogy megállás nélkül jöjjenek, mindenfelől a dögök! :Đ