Nem, hanem mondjuk jó mellékküldetésekre. Nem ilyen mmo-s izékre. Pl. bloody baron, ami indul egy sztorival, eleve ketté ágazik a nyomozás, közben rájössz, hogy a felütés se volt igaz, megvezettek, végül pedig keserédes, de reális befejezést kapsz. Vagy akár CP-ből Johnnynak koncertszervezős mellékküldetés. Teljesen ki lehet hagyni, de aki megcsinálta, az sokáig fog rá emlékezni, pedig nem volt túl bonyolult és pontosan olyan lineáris, mint a legtöbb játékban egy mellékküldetés.
A lényeg: igényesség. Ne érezze az ember úgy, hogy egy bevásárlólistát teljesít, hanem hogy van egy legalább közepesen érdekes háttértörténet a dolog mögött.
A W3 hosszabb játék, mégsincs benne egyetlen darab hozz X db izét vagy ölj meg Y db szörnyet küldetés sem. Megy ez, ha akarják.