A változáshoz át kellene lépni egy olyan húszmilliós határt. Mission Impossible. Emlékezzünk: kinektből elment 12 millió, és így is bedfarálták, mert nem akart rá senki fejleszteni. Egy 5-10 milliós vásárlóbáziossal rendelkező platform nem piac. Bármi mást jobban megéri fejleszteni.
Ehhez kellene egy olcsó HMD, és ki kellene venni a rendszerből diszkomfortot, ami meg nem lehetséges. Ugyanez lett a sorsa az otthoni 3D-nek, meg végeredményben a mozis 3D-nek is. Az okok ugyanazokra vezehtetők vissza, a problémák ugyanazok, és ugyanaz a szopóspirál, amiben nincs tartalom, ezért nem terjed, ami hozza magával, hogy nincs tartalom, ésatöbbi. Pedig pc-n óriasái a tartalmi kínálat, sokszor nagyobb nagyságrendben, mint konzolon, és az elérhető eszközök száma is elég nagy. Viszont ott meg erős gép kell hozzá, ami sokaknak nincs. És még mindig ottvan a rosszullét, az elszigeteltség, az egyszemélyes használat, stb.