Kis Jedi Survivor update performance terén: ps5 látszik a legjobb portnak, pc szinte játszhatatlan, series x pedig a kettő között kullog valahol. A konzol előnye (?) hogy a 30 fps quality mode legalább konzisztens mindkét platformon (sőt, series s-en is), de ha performance mode-ot szeretnénk, akkor már egész más a helyzet. Ps5 képes a legjobban megközelíteni a 60 fps-t, de a legtöbbször ott sem sikerül, series x-nek meg open level pályákon szinte soha.
Spoiler-mentesen series x tapasztalat (ránézésre, szemmel mérve, nem szabadítottam a konzolra valami frame rate mérő izét):
- kezdőpálya (ez egy lineáris tutorial izé) fut szinte a legrosszabban, ami vicc, mert ugye itt az első benyomás: 40-50 fps
- második világ, ami a központi világ is lesz, ide fogunk visszatérni rendszeresen (kb Bogano az előző részből csak szorozva ezerrel): 40-45 fps átlagban, de néha befigyel 40 alá is teljesen értelmetlenné téve a performance mode-ot
- harmadik világ (szintén nagy, bejárható terület): 55-60 fps, de nyilván azért, mert eléggé "üres"
Ezek az értékek az open worldre vonatkoznak, zárt helyeken eléri a 60 fps-t mindkét konzol, de a játék jelentős része nem ott zajlik, hanem a nyílt világban. Ezek a számok csak a pc porthoz mérve elfogadhatóak, amúgy nagyon harmatosak, főleg hogy a játék annyival nem is néz ki jobban, mint az előző rész. Sőt, mondanám, hogy pont ugyanúgy néz ki annyi változtatással, hogy valami oknál fogva a RT nem kapcsolható ki, quality mode-ban és perf mode-ban is van, ami érthetetlen. Ha erre lenne egy on-off gomb egy patch-ben, az már +10-15 fps-t jelenten és meg is javítaná a performance mode-ot.