A frame rate-tel van baj, ez igaz, bár 17 fps sose lesz, ha nem resolution mode-ban nyomod, ott meg a DF-nél mért legalja is 972p volt. Mindez RT global illumination, shadows és reflections mellett. Nem minden shadow és reflection RT-d, de a többség az és ez meglátszik a teljesítményen.
Performance mopde-ban a native felbontás megy le ennyire, de - az általad egyébként akkor jól leszólt, azóta (ahogy előre megmondtam... nagy pampogásotok között) általánossá vált - FSR miatt ebből nem fogsz semmit se észrevenni játék közben. És ott a játék nagy részer 50-60 fps-n megy ma is. Egyes pályákon lermegy 40-50-re, néha pillanatokra befigyel 30-40 közé, 1-2 mp-re, de kb ennyi. A játék teljesen játszható konzolon. Nem kell a DF-re hallgatni, mindenkinek a performance mode-ot ajánlom a resolution mode-dal szemben. PS5-on a játék 70-80%-a 50 fps fölött lesz. Ez nem ideális nyilván, de azért messze nem az a tragédia, ami pl a pc-n van, ahol konkrétan játszhatatlan sok gépen a játék.
De nem ezért jó a játék, hanem a történet, a karakterek, a harc, a világ, a star wars atmoszféra, a lore-hoz való hűség, a felfedezés, az új játékmechanikai megoldások stb miatt. Mert a pénzedért kapsz egy 30-40 órás szórakozást, ami nem rossz egy single player only játéknál. És ráadásul a játék az elejétől a végéig érdekes, open ended, de nem kell grindolnod, az egész open world opcionális. Akinek az jön be, végigmehet az egész sztorin nulla side content nélkül és teljes élményt kap. És igen, egyelőre idén nem nagyon jött ki semmi, ami megszorongatná.