Amúgy én megértem azt is, aki leszarozta, meg azt is, aki szereti. Ha kritikus szemmel nézem én is bele tudok kötni. A sztori pl bugyuta, az átvezetõk helyenként kínosak, esetenként logikátlanok, és igazából nem derül ki pár dolog, amirõl azt hittem ki fog :) Sokszor érezni az idõhúzást is. Pl. látnak egy kaput - Knack, menj és öld meg elõtte azt a 3 õrt - erre vagy 20 percig kóborolok az isten tudja hol, mire elérek a kapuhoz, holott elõtte 10 méterre voltam tõle... :D Szóval akadnak logikai bukfencek.
A játékmenet jó. Jó ritmusú, de egy idõ után vontatottá válik, még úgy is, hogy akad kihívás bõven. Egy idõ után a lelkesedés könnyen átmehet frusztrációba. De azt mondom rendben van. Egy idegesítõ dolog: miért kell minden egyes platformokról leugrását Knack-nek egy animációban mutatni? Miért nem csinálhattam meg én? Miért nem ugrálhattam helyette én?? Nem értem. Egy God of War-ban azért nem vált monotonná a játék, mert a vég nélküli öldöklést megszakította egy kis ugrálás. Itt sajnos nem nagyon akad ilyen rész, ami van az is elég suta.
Mindezek ellenére én élveztem a Knack-et, a grafika szép, külön tetszett, hogy az átvezetõk is 100%-ban a játék motorjával mennek... azt mondom ez a nextgen alap! Szóval jó játék volt hibái ellenére is, és nem jogos az 50%-ozás. Szerintem egy jó 70%-et simán megérdemel.