Elnézést a túl sok posztért, ígérem, megpróbálom visszafogni magam ezután. Nekem valahogy olyan érzésem van, mint az ME Androméda kapcsán. Nem AAA játék, és ezzel a crew-t nem próbálom az ME mellé állítani, semmilyen szempontból. Csak szimplán, elnézve a levegőben kormányozható hajót, a szanaszét repkedő autókat... a funnak gondolt erdei versenyeket, jó sok fűben megbújó sziklával nehezítve... Úgy 30, de inkább 35 évvel ezelőtt jókat kacagtam volna rajta. Most idegesít inkább. Mi több, ha lenne gyerekem, neki sem venném meg. Ne azt találja viccesnek, hogy "ezerrel" nekimegyek egy sziklának. Ezen egyszer lehet nevetni. 1000x? Ez, egy indie játéknak, 3-4000-ért elmenne. De teljes árú, AAA címnek ez bizonyos szempontból sok, és bizonyos értelemben édeskevés.
A térképe jó. Alápakolni a Forza Horizon 3 fizikáját, autóparkját, Megfejelni az NFS Underground 2 vizuális tuningjával, mellétenni a TDU1 versenyrendszerét, klubrendszerét, egy jó karakter készítőt... Jó multi, 64 játékos egy layeren, klub, és egymás közti versenyek... Havi szinten kiadni egy-egy "hivatalos" versenycsomagot... (azaz 20-30 új kijelölt versenyútvonalat)
Ha nagyon van idejük, akkor parkolóházakban, nagyobb parkolókban lehessen kiszállni, csatangolni a többiek verdái közt, meg lehessen a verdád mutatni a többieknek, (ala' Fast and Furious - Tokio driftversenye)
Nagyon nagyot lehetne alkotni, és egy ilyenre szerintem vevő is akadna jócskán. Csak akarni kellene, nem elmenni nem is tudom mifelé... Mert ez a crew2 sok minden, csak nem egy vérbeli autós játék, szerintem.
És most átmentem read only üzemmódba, míg 3-5 órát nem toltam a bétát....