Sosem foglalkoztam fejlesztéssel, így könnyen lehet tévedek, de az eddig, általam felcsipegetett morzsák azt sugallják, hogy pont nem. Azzal van kevesebb munka. Ott egyszer megírod a fizikai motort, (Tegyük hozzá, nagyon sok játékmotorban alapvetően meg is van írva, tehát munka sem lenne vele) utána egyesével csak az autók tulajdonságait kell beállítani, amit így is kell... És.... ennyi. A scripteknél meg több százat, ezret kell megírni, a memóriában betöltve tartani... Elméletileg, a processzort tehermentesíti a script, de könyörgöm, a mai processzorokat? Ez már P-III-on is tökéletesen működött. Ezért nem értem. TDU első részében sem scriptes irányítás volt, és már a P-IV-emen is vígan szaladt, aztán mikor C2D-re váltottam, még vígabban. És a The crew 1-2, TDU 2-re azért valljuk be magunk közt, köröket vert irányításban... (Azt G-25-el toltam, melyik mai játék tudja azt, hogy lefulladt motorral gurulok a lejtőn, 50km/h nál berakom kettesbe, lelépek a kuplungról, erre beröccen. Szerintem egyik sem... és egy árkád játék volt.) Nekem az ilyenek hiányoznak, nem az, hogy repülőgépben ülhessek. Arra is megvannak a játékok. Oké, tegyük hozzá, nem rossz azzal menni egy másik versenyhelyszínre. Bár, belóg Kanada a térképbe, ami felett nem lehet átrepülni.
Félreértés elkerülése végett, nem nyavalyogni szeretnék, csak hátha valaki jobban képben van mint én, és el tudja mondani a dolgot.