hát, azt elnézve, hogy az "ygazzi" szimulátoroknál mennyi fejlesztés van a szimuláció részben, és milyen vérre menő acsarkodások a júzerek részéről, hogy melyik szimulátor szimulál jobban, nemtom.... :) Ugyanakkor én emlékszem még egy Terep2 nevű cuccra, ami kb. semmit nem tudott, "csak" annyit, hogy istentelen állat fizikája volt. És egyszál magyar gyerek programozta az egészet. Az ő, és a hozzá hasonló tudású emberek (Live for Speed megvan?) "know-how"-ját kellene csak felhasználni, és voila.. máris van egy jó fizika-engine, már csak a csili-vili stuffot kell hozzátenni, amit ma már rengeteg fejlesztő meg tud csinálni. Hogy miért nem teszik, számomra (is) rejtély... Máig emlékszem a Test Drive 3 nevű gyöngyszemre, ami "3D-s" volt, vektorgrafikával, és 286-osra volt optimalizálva, ugyanis 386-oson már játszhatatlanul gyors volt.... Aztán évekkel, sok-sok évvel később kijött az Interstate 76, ami nem volt grafikailag nagy előrelépés hozzá képest, mégis döcögött a Pentiumon... Akkoriban anyáztam is miatta, hogy bakker, ez nem szebb, mint a T3, akkor búbánatér' nem megy a kitudjahányszor erősebb gépemen normálisan?! :) Elveszett a tudás, megváltozott a technológia, mások voltak a fejlesztők, több dolgot számolt a cucc, sok oka lehet a dolognak (utóbbi bizonyos, az I76-nak is élvezetes "fizikája" volt, a T3 viszont már akkor is látványosan gyenge volt fizika terén - ott a nagy és 3D-s világ volt a nagy szám, évekig megelőzte a korát ebben a tekintetben szerintem)