Egyetértek, Elég furcsa a történelem hűsége a Cod WW2-nek. Thomson M1928A1 géppisztolyon red dot. ( Gondolom örültek volna abban az időben az amik. ) Pontosan erről van szó. A mai fiatal gémer generáció számára a lehető legegyszerűbbre szabni a harcrendszert, kihívást.....mindent. pl. BF3-ban egy spot elég és máris lehetett látni az összes ellenfelet a pályán. ( normál mod ) Először sokkolt ez a fajta célkijelölés a BF2 után.. vagy A célt automatikusan megkereső gránátok, falon átlátó hőkamerák, kütyük...stb. ( Cod_AW, Crysis3 ) Mind mid semmi mást nem szolgál csakhogy leegyszerűsítsék a kihívást. Ezáltal a lehető legtöbb embert bevonzna a játék a könnyíttet siker elérés révén. Sajnos egyre kevesebb az igazi kihívás a mai játékokban. Elég régóta nyomon követem a számítógépes játékipart (kb.25éve) Személy szerint azt látom, hogy a mai húzónevek bár jóval összetettebbek mint elődeik még sincs akkora kihívás bennük. ( egy-két kivételt leszámítva ) Emlékszik itt még valaki a commandos-ra, vagy a legelső R6-ra? Rendesen oda kellett tennie az embernek magát, hogy végig tolja. ( Természetesen egy multijátéktól nem ezt a nehézségi szintet várom el én se, tönkretenné az egészet. )