Hát ezzel az új fejlődési rendszerrel adtak egy pofont a szírnek, szerintem. Tegnap bementem, azt hittem csak áprilistól rakják fel, addig begyűjtöm a SC-okat a zűrhajókra. Hát nem, már felrakták az új pöcst.
Csak néztem, mint hal a szatyorban. Úgy tűnik el kell felejteni, hogy az egyik class-sal felhúzod játszható szintre a másikat a kezdeti gyötrelmesen szenvedős rész fölé. Mentem 1-2 kört heavy-vel, kaptam is két pontot, amivel fejleszthetnék, de csak heavyt, ha jól láttam. Fasza, az viszont nagyjából ki van maxolva, nem fogok értelmetlen SC-kat fejleszteni, amikkel az életben nem játszom. A zűrhajóimról meg leszedte némelyik SC-ot, mert azok még nem voltak 20-asok. Azzal, hogy a heavy-vel gyűjtögetett crafting pontokkal nyomtam fel a őket kb 1 hét alatt elértem a 16-os szint körülit, de nagyon kellettek a fejlesztett SC-ok.
Herok tápolásának még nagyon neki sem álltam, tök gyík mindegyik, szal értelmetlen bevinni őket a meccsbe. És ez úgy tűnik hosszú ideig így is marad.
Amúgy mostantól mi a faxomra fogom költeni a creditet, amit nyerek, meg a crafting pontokat? Átgondolták ezt az egészet egyáltalán? Mert nagyon úgy tűnik, mintha az új fejlődési rendszernek csak a felét rakták volna fel.
Amúgy a grafikán PS4-en érezhetően javítottak, hogy valami meget is írjak.