Ez nem igaz, mert pl. a battlefield 1, 3, 4-nél is a k/d 1 körül és felett szokott lenni a legtöbb meccsen szal akkor hogy történhet meg? Ha szted az nem lehet mindig. Nem azt mondtam, hogy mindig annak kéne, de a legtöbb meccsen igen annak kéne. Lehet más játékmechanikája van a játéknak, amiben én nem vagyok jó, de én ezt nem hiszem el, úgy kellene megcsinálni mint a többi fps-t a többinél nincs probléma mert megértem a dolgokat hogy miért nem megy pl. insurgency. De lehet azért is nehezebb sőt biztos, mivel annyira hülyén van a játék megcsinálva hogy egy csomó ember van 1,2 pont körül és azt kell védeni/támadni amivel nincs probléma csak kicsi hozzá a pálya és nem eloszlik el a nép pl. battlefieldben conquestnél, operationnél vagy a battlefront walker assaultnál nagyobb a pálya jobban el van osztva a nép itt meg bevan szűkítve, és még fel darabolva a nagy pálya is, és a végén már azt se tudod ki lő merről aminek az a következménye ha szűkitve van a pálya akkor jobb sebzést kéne a fegyvernek vagy/és jobb hitboxot. Mert az hogy beállnak campelni egy pontra és mire meglátod honnan jönnek rég kiszednek na ezt minden hülye megtudja csinálni. Pl a galactic assaultban tatooine pálya egy káosz lehetetlen bevenni 1x voltam olyan körben ahol az első hullámot megcsinálták tovább nem. Életemben nem láttam ilyen szar pályákat amik itt vannak. Kaminoról nem is beszélek mert az a másik.