Egyébként mint minden multiplayerben, itt sem nélkülözhetetlen, de ha van, az segít és előny.
Csak nézz 2 egyszerű példát.
Kamino, azt írtad utálod, és már az első pontot is alig lehet elfoglalni. Ts-en vagytok 4-en, ott az egyik jó taktika, hogy rögtön teljesen bal szélen végigszaladtok, be az épület hátuljába, és a nagyterembe már hátulról mentek be, 4-en, és sorra lövitek hátba a teremben védekező embereket. Vagy csak eláljátok a respawnról visszaszaladók útját elvágva az utánpótlást.
Ezt randommal nem csinálod meg, mert alig van kommunikáció.
2. fázisban, ahogy bejött a gunship, az azonnal target, ts-en csak bemondod, és ahányan vagytok lövitek azonnal, mert ha nincs leszedve az kiírt mindent, én is volt hogy hősöstűl írtottam vele ki fentről egy 5 fős csapatot ami akadály nélkül foglalta az egyik pontot.
Vagy csak szimplán szétszórva vagytok erre arra, és valaki bemondja hogy hol kellene segítség mert kevesen vagyunk, és respawn után arra megyünk, vagy merre mozog az ellenfél hőse, és arra megyünk, levadásszuk.
Esetleg lövitek explosive sentryvel a lépegetőt és bemondja a csapattársad hogy ne rakd el, megy bele azonnal a következő.
Egységek elosztása, pl Tattoine, az egyik AT-ST megy oldalról vagy előlről és az utánpótlást vágja el, a másik a másik a tetőt nézi, nem egymást agyontaposva szerencsétlenkednek.
Te írtad hogy van hogy azt sem tudod honnan lő valami camper, egyikünket lelőtte, az már adja is a drótot hogy honnan lőtt, te úgy mész be hogy tudod hol van.
Szóval rengeteg apróság, amit játék közben nem kezdesz el írogatni, de elég jól jön menet közben megbeszélve.
És alapjában véve, az összjáték nagyon is hogy fontos ebben a játékban, egy vesztes meccsből 3-4 játékossal ts-en összedolgozav sima győztes meccs lesz a következő körben.