AT-ST ha megfelelő gránáttal, fegyverrel és lőszerrel lövöd, hamar megadja magát. A tornyok is nagyot tudnak sebezni rajta. AT-AT meg az A-Wingek feladata. Azokból pedig egyre többet lehet behívni, ahogy foglaljátok el a megadott pontokat. Ha a játékosok tudják mit kell csinálni (mivel tegnap jelent meg, még nem teljesen és folyamatosan jönnek az új emberek), akkor ez a kiegyensúlyozatlanság megszűnik.
Escape Pod pályán hasonló a helyzet. Ha ott nincs csapatmunka, nem a célért küzdenek a játékosok és mindössze egy TDM-be torkollik, akkor esély sincs nyerni. Ott jönnek a 0-5 pontozású meccsek. Belefog ebbe rázódni a közösség és rendben lesz ez. Már most is volt sok meccsem, ahol az emberek zöme tudta mit kell csinálni.
Játszani kell vele, megtanulni, kiismerni, aztán ha utána sem adja azt amit vártatok tőle, akkor ott kell hagyni. Magam részéről már alig várom, hogy újra leüljek vele. Nyúzni is fogom rendesen a hétvége alatt. Természetesen a Survival játékmódot is, ami bár rövid és jelenleg nem túl nehéz, de annak is csak egy nyúlfarknyi normál fokozatos részét engedi a béta. Viszont az is tök jó. Még egyedül is, mert nincs Origin-es barátom aki játszik vele, de egyedül is szórakoztató.
Abban én is egyetértek, hogy ezzel a grafikával (legszebb játék a piacon amit idén láttam) egy kampány mennyire istentelenül jó lenne. Például egy Jedi Knight sztorivezetéssel és minden jóval ami akkoriban ezekre a Star Wars-os FPS-ekre jellemző volt. Brutális lenne, de a Dice talán egyszer majd meglépi, vagy valamelyik másik csapat, remélhetőleg ezzel a grafikus motorral és fizikával. Ütne mint az ipari áram.