AT-ST sebzése még szerintem oké is, de az AT-AT-t sebezni puskával érdekes, de ennyit fel kell áldozni a realitás oltárán. Ellenkező esetben mi lenne egy Hoth pályán egy béta játékmenetben? Birodalmiak azzal kezdenénk, hogy az összes lövegtornyot kiszedik (amúgy én rendszeresen ezt csinálom birodalmi oldalon), így a felkelőknek maradna a repülő használat (random), meg hogy közel mennek (eredmény gyors halál szokott lenni szóval ez nem túl kifizetődő) és megszórják gránáttal, bombával vagy orbital strike-al a lépegetőket. Innentől kezdve meg egy sima légifölénnyel gyakorlatilag abszolválható a birodalmi győzelem. De így hogy a mezei bakák is bele tudnak sebezni a walkerbe a sok lúd disznót győz elve is életbe léphet könnyedén ha felkelők kiemelkedőek közelharcban.
Tény, hogy nincs kifáradás, de ha volna nem sokan érnének oda a csatába, mert ahhoz túl nagy a pálya Walker assaultban.
Ugrálásos célzás (taktikai elem....megint csak a valóságot áldozzák fel a gameplay oltárán).
Repülő Luke: Én ilyet még egyszer sem láttam...Egyébként meg Hoth nem igazán kedvez a hero-knak....Általában szétlővik őket elég hamar...Nem nagyon lehet velük hatalmas pusztítást végezni csak ha nagyon láma az ellenfél és nem figyel oda rájuk. Jelen állapotukban egyébként csak a meglepetés ereje segít rajtuk vagy az 1v1, de komolyabb ellenállásnál villámgyorsan elhullanak.