Realitást vársz egy játéktól, ami nagy hiba, mert valahol határt kell húzni. Valahol le kell ülni és eldönteni, hogy mi az ami már a játék, a szórakozás rovására menne és mi az ami még belefér a realitásérzetbe. Ezt most Dice-ék így döntötték el: Legyen az életerő magától töltődő, ha nem lőnek (iparági sztenderd mára sajnos, na nem mintha a korábbi vegyünk fel életerőt a sarokból, mert éppen ott van statikusan lerakva megoldás jobb lett volna vagy hogy aktuálisabb példát hozzak a medic ledobja a gyógycsomagot rásétálunk és meg vagyunk gyógyulva megoldása a Battlefront 2-nek).
Mozgások: Nem nyilatkozom, mert engem ez nem zavar...NEm is látom ki, hogy mozog, meg nem is érdekel. Csatára figyelek nem arra, hogy rakja a lápát a századik klón rohamosztagos.
Hologrammból felvehető cuccok: Miért te hogy oldottad volna meg a felvehető cuccok rendszerét? Lerakod a pályára (lehet supremacy módban pont így lesz megoldva)? Érdekes megoldás lett volna, hogy 200 méterre a csatatértől ott állnak szépen a tie fighterek, meg az AT-ST-k katonás sorban (egyéb megoldás meg igencsak bonyolult lett volna...Battlefront 2-ben például csak le voltak téve a pálya 2 végén a járművek...ha már rámegyünk a realitásra ez sem túl jó megoldás....Most megnéztem már a régi Battlefront 2 játékmenetet újra és hát ez sem volt felvértezve valami húú, de ötletes megoldásokkal).
Valahol határt kell húzni a realitás és a játékmenet között. Ezt most így tették meg. Amúgy visszanézve a régi játékmenet videókat az a rendszer semmivel nem volt okosabb vagy taktikusabb, mint a mostani.