Ilyen szempontból még a szenezés is jobb volt, mert achikat kellett gyûjteni (teljesítmény volt mögötte nem betolom a pénzt oszt jól van) általában indie olcsó játékokból, amik már akár bundleban is voltak, így sokaknak megvoltak. Nem annyira a lóvéra ment rá a dolog.
Jó persze erre is rá lehet fogni, hogy visszaéltek vele a userek a pár ingyen szén miatt (volt asszem 5-7 szén, amit a játékban részvételért is lehetett kapni és sokan ezt farmolták jó pár fiókot létrehozva).
Mégis volt valami feladat nem az, hogy tolom a lóvét oszt jól van.
Vagy legalább a részvevõknek lenne egy 50%-os esélye, hogy kupont kapjanak (a jelenlegi nyerési esélyek mellett, ami szerintem így már jó, hogy elsõ háromnak van esélye játékhoz jutni). Elsõ helyezettek mondjuk 85%-os esélyel adnék kupont, második helyezett 75%-os eséllyel, harmadik 65%, negyedik 55%, ötödik 50-el kapna random kupont 15-30%-os leárazással, melyett csak sale alatt tud felhasználni például. És ezeket lehetne csereberélni is akár.
Csak kis kreativitás kéne és egész jópofa és mindenki számára izgalmas játékokat lehetne kitalálni. Aminek akkor is van tétje, ha éppen abba a szûkos 30 játékosba nem kerülünk be. Amúgy is egy ilyen nagy oldalon olyan kurvagáz lett volna az elsõ helyezett csapatból 300 játékosnak adni 3-3 játékot, a másodikból 200-nak, a harmadikból 100-nak? Mikor van 50 millió felhasználó!
Na mindegy, szóval vérgyenge ez a játék is. Mint a szenezés óta az összes.