"Egyrészt sok a ha és egyéb felételezést tartalmazó elméleted. Ami nem baj, csak nem szilárd alapokra épül."
Amúgy ez nem egy tudományos fórum, meg nem végzek kutatásokat, hogy pontosan hogy is zajlik a Valve játéka.
Semmilyen ha nem volt. Tömegpszichológia. Emberi természet része, hogy megyünk a tömeg után. Ahol többen vannak, jobban megy nekik oda csapódunk (lásd piros csapathoz átállás "teóriám"). A többi meg simán józan paraszti ésszel levezethetõ logikus következtetés. Egy darab ha nincs benne. Így mûködnek az emberek.
Piros csapat nyer? Nyer! Átállnak hozzájuk emiatt? Ebben biztos lehetsz. Ezzel még jobban megtolják a szekerüket? Igen. A többi csapat morgolódik amiatt, hogy nem fair a verseny? Még szép.
"Másrészt én még életemben nem láttam olyan nyereményjátékot, ahol nem az volt a cél hogy legyen egy fellendülés az eladásokban és ezért csak egy pár ember nyerjen valamit. Az egész nem arról szól hogy bárki is élvezze ezt a szart, hanem hogy folyjon befelé a lóvé. Nem véletlenül készült az a sok videó és gif sale elõtt. És igen az fog nagyobb eséllyel nyerni aki halálra költekezi magát."
Ha nem csak a gyõztes kap valamit, hanem a többi is, akkor még több eladás van. Ehhez se kell diplomát szerezni, hogy ezt megállapítsuk.
Amúgy ha belegondolsz abszurd dolog, hogy annak adsz, akinek amúgy is van. Egyébként igazad van minden nyereményjáték így mûködik. Csakhogy ez nem a szokásos nyereményjáték, mint a lottó, hanem ez egy promóciós vásárlásösztönzõ eszköz. És mint ilyennek minél nagyobb tömeget kéne bevonzani. Az alapötlet zseniális csak nem elég kiforrot a dolog jelen játékunk esetében. Ebbõl sokkal többet ki lehetett volna hozni úgy, hogy a kecske is megmaradjon és a káposzta is jóllakjon (nem véletlenül cseréltem fel a két dolgot).
Nem akartam ilyen nagy feneket keríteni a dolognak egyébként, de most már ezt is kibeszéltük.