Nem szeretnék egy parttalan WoT vs. WT vitába szállni, de jegyezzük meg, hogy a WT repülés sebzésmodellje is elég érdekes egyes esetekben. Amúgy javaslom, hogy olvasd el azt, amit belinkeltem. Azért a WoT páncélzati és alapvetõ ballisztikai megoldása igenis igényes, ahogy a láthatósági rendszer sem valami elhanyagolt kóklerség.
Azt kell figyelembe venni, hogy a WoT egy arcade játék, ahol a fõ cél az, hogy szórakoztató, élvezetes csatákat játszhassanak a játékosok, és ez alá van rendelve minden másnak.
A WT sem mentesül ettõl, hiszen itt is megvannak a kompromisszumok, csak a határok vannak máshol meghúzva.
Ha pedig teljesen korrektek akarunk lenni, akkor 2013-ban egy csak Dx9 engine-s játékot kihozni is gáz, márpedig ugye a WT csak Dx9-es engine-t használ...
Konkurenciája amúgy van a WoT-nak, de jelenleg nem a WT, lévén a WT(G) még ki se jött...