-AB és FRB már biztos lesz, ezt külsõsök is megerõsítették.
-Az attól való félelem, hogy a földi egységek könnyû célpontok lesznek a repülõgépeknek, kissé eltúlzott. Egy felhozott példában egy játékos által irányított T-34-est próbált egy másik játékos elpusztítani. Az elsõ probléma a célpont megtalálása, az erdõkben haladó harckocsit ugyanis nehéz kiszúrni. A második probléma eltalálni azt, a meg nem nevezett típusú támadó gép bombát is dobott, illetve rakétát is indított (IL-2? Typhoon?), de a terep adottságait kihasználó T-34-est nem sikerült elpusztítania.
-A fizikai modellezés jelentõsen eltérõ, például modellezni kell a sebességváltót, és azt, hogy fordulnak a harckocsik - például hogy a
T-34-es esetében az egyik lánctalp lefékezésével fordul.
-A lánctalpak nem csak elszakadni tudnak, de a görgõkrõl lefutni is. Feltehetõen az AB-n ez (a WoT-hoz hasonlóan) gyorsan kijavítja a személyzet, de FRB-ben bajosabb lesz.
-A jármûvekrõl lerepülhetnek olyan alkatrészek, amelyek gyakorlatilag csak díszként, vagy annál kicsivel többként szolgálnak, felerõsített görgõk, álcaháló, vontatókábel, pót-lánctalp elemek.
-Gyalogság nem lesz, csak fix és telepített tüzérség. E mögött leginkább az áll, hogy ha emberekre kell lõni, a játék korbesorolása (ami jelenleg korhatár nélküli) egybõl ugrana.
-Lesz éjszakai harc, illetve már most is van, a fényforrásoknak külön jelentõsége még nincs (ie.: a keresõ-fényszórók által megvilágított gépekre nem kezd el ész nélkül lövöldözni az AI), ez WT(A) dolog, de a radar nincs a játékba építve, így nem lesz elõnye legalábbis rövid idõn belül azoknak a gépeknek, amelyek rendelkeznek radarral.
-Jelenleg nincs tervben az, hogy egy jármûben több játékos is lehessen. Tesztelték a lehetõséget, ám úgy találták, hogy túl unalmas. Ezzel együtt nincs kizárva, hogy késõbb megjelenjen ez az opció.
-WT(N) téma: jelenleg nem tervezik a tengeralattjárók integrálását, leginkább azért, mert egyszerûen túl lassúak, egy 10-15 perces csata alatt a 6-8 csomós sebességgel csaknem lehetetlen élvezhetõ játékélményt biztosítani velük. A felszíni hajók esetén a jelenleginél összetettebb lesz a fegyverek rendszere, láthatunk majd olyat, hogy egy nagyobb felszíni hajón akár 50-60 fegyvercsõ is ontja magából a halált...
-Jelenleg a prioritás a WT(G), ha kész lesz, várható, hogy HB és FRB részére új, nagyobb pályák kerüljenek a játékba (ez úgy került szóba, hogy jelenleg a B-17-esek például szinte nem is képesek valódi bevetési magasságukig emelkedni).