Ebben a játékban is vannak az egyenlőek és a még egyenlőbbek: neked kell oldalt választanod - az üzemeltető minden esetben a bevételre szavaz, ameddig megvan a folyamatos játékhoz szükséges, minimális létszám.
- elengeded a valóságot és szórakozásként fogod fel az alacsonyabb szintű csatákat (vesztes csata-következő nemzet)
- belefeccölsz nem kevés időt meg bankkártyát és profivá válsz: ott mész, ahol nem látnak és onnan támadsz, ahova nem tudnak visszalőni
Az 1:1-eket, szemtől-szembe felejtsd el, ezek mindig is vagy-vagyok voltak. HA sikerélményre vágysz, akkor MINDIG oldalról-hátulról kell megkínálnod az ellenfelet, hogy ha az első lövés nem is viszi el azonnal, akkor se tudjon már válaszolni. A lövegcsőre-lánctalpra meg akkor céloznak, ha tudják, hogy nem, vagy csak ritkán engedi a gép az átütést onnan, ahol állnak és amíg te szerelsz, addig ők a biztos gyenge oldaladra manőverez(het)nek - használd ki te is ezt a lehetőséget, ill. ne mutogasd magad fölöslegesen.
A könnyű tankoknak amúgy sem az a feladata, hogy a nehéz tankokat szemből legyakják... - ez csak a wot-ban volt idáig "követelmény" - , és a Tigris is addig volt sikeres tank, amíg a valóságban is a 2-3 BR-el kisebbek ellen ment.
A tankokat távolsági harcra tervezték, a játékbeli "közelharc" kerülendő volt velük - azoknál, akiknél számított a veszteség mértéke - , így nem kell azon agyalni, hogy vmi nem, vagy kevésbé alkalmas (erre) a "játékra".