semmi probléma nincs itt a szövegértelmezéssel, te azt mondtad hogy a játék hátrányosan kivételez veled amikor ki akarsz lőni egy ellenséges tankot, miközben az ellenfélt előnyben részesíti, pont.
most őszintén... ha lenne ilyen rendszer, szerinted a játékkal foglalkozó közösség nem szedte volna már darabokra gajjin-t egy ilyen rendszer létezéséért?
"Pl soha nem sikerült kilőnöm német tankot azzal, hogy eltalálom a parancsnoki kupolát, de engem rendszeresen kilőnek így (tonna ilyen videó is van a youtube-on). Ez nem játékügyesség, nem is gondos célzás, ez a szerver matematikája."
azért azt is vedd figyelembe hogy nem mindegy hogy mivel lövöd meg azt a kupolát, egy 57mm lövedék átviszi azt a 80mm kupolát a H1 típuson, de csak 14 illetve 18 grammnyi robbanó anyag van a 57mm lövedékben (attól függ melyik lőszert használod, lásd stat card), ezzel max csak a commander-t tudod egy lövésből kikapni.
de még a 85mm br-365A lőszerrel is minimum két lövés kell hogy eltudj intézni egy tigrist, HA kizárólag a kupolát akarod lőni.
"Az idiótáért külön köszi, neked is hasonlókat!"
akinek nem inge, az nem veszi magára.
ne haragudj de millió egy alkalommal hallottam ezt a "játék kicseszik velem" érvelést, de soha senki nem tudott felmutatni kézzelfogható bizonyítékot a létezésére, mint fentebb mondtam ha létezne ilyen rendszer akkor a youtube influencer-ek úgy szétkapták volna gajjin-t mint foxi a lábtörlőt.
már a free abrams dráma fesztért majdnem karóba húzták a fejlesztőket, mondanom se kell a közösség olyan mértékben frusztrált hogy már az alkalmat várják következő menetre.
nem látom értelmét annak hogy gajjin miért öljön bele erőforrásokat, pénzt és fejlesztési időt egy ilyen átütést manipuláló rendszerbe ha már rég elérték a céljukat a javítási költségek variálásával.