Egyik cég sem fogja beismerni, hogy miatta nem lejt a pálya mindenkinek uú, mert talán még ebben a világban is megbüntetnék érte és lehet, hogy volna pár felhasználó, aki felháborodna ezen.
Amikor a wot nagyon korai időszakában kiderült a belső szorzó használata, akkor a hivatalos oldalról mindenkit ki-ban-noltak, mindent töröltek és csak pár nap múlva térhetett vissza a többség. Nem tudom ez bizonyíték-e bármire is a jó "magyar" körökben...
Utána voltak a VIP-fiókok, amiket "sajtósoknak" osztogattak, kis időre, hogy körbeszopják a terméket a net-en. Itt nagyon lehetett ÉREZNI, hogy ezen tankokat sokkal nehezebb már eltalálni is és a szokásosnál több találatot viselnek el, mint bármely más, átlagos társuk - félisten-mód.
A 8.0 - itt vezeték be először HIVATALOSAN a randomizációt a találatoknál, amit később, részben vissza kellett vonniuk a közfelháborodás miatt, de végül még vadabb formában véglegesítették - előtt és környékén, amikor a legnagyobb VALÓS megbecsülése volt a játékosok körében a wot-nak, nagyon sokan panaszkodtak, hogy nem tudnak érvényesülni a játékban, mert túl nehéz számukra - a mező közepéről... Mára ezekből az elemekből lett a játékosaiknak a zöme, mert a régi nagyok döntő többsége már rég otthagyta a "játékot", amikor a "fejlesztőik" egyre nagyobb lépésekkel aprópénzre cserélték a becsületüket és onnantól pénzért adták a sikerélményt - már jó eredménnyel sem tudsz megélni a játékban, ill. a jó eredmények elérését maga a játék korlátozza le.
Sz'al, szerintem van alapja a "pletykáknak" - nem kicsit romlottak a mutatóim és főként a hangulatom az "újkori" csaták alatt - , de kézzelfoghatóan bizonyítani ezt csak a szerverszobából lehetne, oda meg nyilván nem mehet be egy tényfeltáró bizottság...
Itt a wártündérben, talán tanulva a wot-os buktából, már nem venni észre annyira egy ilyen rendszer működését, de vannak "megmagyarázhatatlan" anomáliák, amik léteznek és amik mellett a játékosok egy része nem tud szó nélkül elmenni és ezek mintha az adatlapokon is előjönnének - lásd alább.
Lehet, hogy csupán annyiról van szó, hogy egy-egy csatában megtolja a gép a játékost, hogy többlet sikerélményhez juthasson, hogy még nagyobb legyen a "plusz", ami miatt a játék mellet kitart és fizet, amit a következő csatában kompenzál, hogy a másik se maradjon ki a mókából.
Lehet, hogy alig pár % a különbség a fizető és nemfizető között - a találat valószínűsége/becsapódás helye, de főleg sebzés mértéke között - , lehet, hogy nincs is ilyen, de az anomáliák megléte okot adhat a találgatásra, amit a másik oldal sem tud meggyőzően megmagyarázni.
Szerintem kár is ezen morfondírozni, mert itt sem tudják megmondani, hogy mi zajlik valójában a színfalak mögött.
Vagy eltudod fogadni így a játékot, vagy elengeded, esetleg az alacsonyabb szinten "játszol" vele, ahol bármi megtörténhet, sőt, annak az ellenkezője is, de, ha nem "matekozol" a történteken, akkor tud szórakozást biztosítani fél-egy órára.